mandag 5. april 2010

Påsken 2010 - Våren er her!

Så var påsken over for denne gang og jeg må si meg godt fornøyd. Man kan jo ikke annet enn å være fornøyd når man har vært ti hele dager i verdens beste by og været har vært skyfritt, strålende alle dager til ende! Ettersom jeg har slått opp med Gud for lenge siden bryr jeg meg ikke så mye om all denne helligheten, men bruker heller påsken til ting som kaffe i solveggen på Kaffebønna, lage revy på Sommerlyst ungdomsskole, spise god middag sammen med flotte folk, steke lammelår, ha det gøy på byen, og nå: Skrive blogginnlegg på verandaen med en kaffekopp i hånda og denne utsikten:


Jeg må jo si at akkurat nå virker Oslo veldig langt unna og det kjennes også som komplett idioti å skulle dra ned dit igjen når verden er så vakker her oppe, men pliktene kaller. Dessuten kommer jeg sikkert til å være godt fornøyd med bar asfalt, varmt vær (les: varmere enn her) og den umiskjennelige duften av vår! Og jeg kan ikke annet enn regne med at det de neste ukene vil dukke opp flere slike bilder:




God påske, og ikke minst: GOD VÅR! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar